handelsbetingelser
Her har vi samlet svarene på de oftest stillede spørgsmål samt vores generelle handelsbetingelser.
Hvis ikke du finder svaret her, er du velkommen til at kontakte os.
Hvis ikke du finder svaret her, er du velkommen til at kontakte os.
COVID-19 information vedr. anlæg og service
Vi følger til hver en tid sundhedsmyndighedernes vejledninger så alle vores kunder fortsat kan føle sig i trygge hænder.
Alt udstyr afsprittes og rengøres efter endt job. Der er helt særlige regler og vilkår for at benytte vores mikrofoner. Kontakt os for mere info.
Alt udstyr afsprittes og rengøres efter endt job. Der er helt særlige regler og vilkår for at benytte vores mikrofoner. Kontakt os for mere info.
Der medfølger ikke længere kuglepenne til ønskekortene. Det skal kunden selv sørge for.
Aflysning i forbindelse med SARS-CoV-2 Virusvarianter
Hvad er en artist?
Hvordan bestiller jeg en artist?
Kan man afbestille artisten?
Hvad sker der hvis artisten bliver syg?
Kan jeg bestille ekstratimer?
Hvornår skal jeg betale?
Skal jeg betale depositum?
Hvad kommer oveni prisen?
Kan i sørge for musik under middagen?
Kan i spille brudevalsen?
Kan vi ønske musik?
Hvornår leverer i udstyret?
Hvilken type lys kommer som standard med dj'en?
Hvor meget strøm bruger i?
Hvor meget plads skal i bruge?
Hvad skal vi ellers sørge for?
Er i forsikrede?
Er i landsdækkende?
Jeg har en kampagnekode?
Har i et CVR-nummer?
Hvilken bank benytter i?